Dag 20, 21 terugreis!

26 augustus 2016 - Veenoord, Nederland

Na heerlijk geslapen te hebben en een goed ontbijt moesten we om 9 uur naar het vliegveld in San José. Daar wachtte ons een vlucht naar Mexico. Deze vlucht duurde ongeveer 2,5 uur, dus valt mee. Eenmaal aangekomen in Mexico stad (grote stad vanuit de lucht) Moesten we met een trein naar een ander gebouw om daar te wachten op onze volgende vlucht naar Amsterdam. We hadden nog dollars en daar hebben we nog lekker drinken en eten voor gekocht. Het moest allemaal omgerekend worden in Pesos. Dat is een betaalmiddel in Mexico. Het wachten viel allemaal mee, duurde wel 5 uur, maar hebben rondgekeken, gelezen en een spelletje gedaan. De tijd is dan zo voorbij. Heerlijk om weer in het vliegtuig naar Nederland te zitten. We hadden het ook allemaal wel gezien in Costa Rica en hadden allemaal wel zin om naar huis te gaan. De vlucht terug duurde lang en hebben allemaal weinig tot niet geslapen. Alles met elkaar ben je zo'n 30 uur wakker geweest. Ach dat halen we ook wel weer in deze slaap.

Op Schiphol waren we zo klaar, paspoort controle, koffers, in de bus naar onze parkeerplaats en naar huis rijden. Veel file onderweg, bijna 3 uur in de auto gezeten! Eenmaal thuis lekker gegeten, kids wilden gelijk weer spelen en de boel een beetje uitgepakt. Nog langs pa en ma geweest en visite gehad van Rick en Erna en de kids, erg gezellig weer. Goed om thuis te zijn. Met de vermoeidheid valt het wel mee, laat naar bed gegaan, maar niet kunnen slapen. Alweer om 03:00 wakker en om 04:00 maar een heerlijk kopje thee gezet. Beetje last van het tijdverschil. Nu dan maar even onze laatste reisverslag typen.

Het was een enerverende vakantie, wij hebben ons allen heel goed vermaakt en het was een reis om nooit te vergeten! Jullie allen hartelijk bedankt voor de leuke reacties die jullie geplaatst hebben. Zo kun je toch van zo'n afstand goed contact met elkaar hebben, leuk en bedankt!

Wat fijn is om terug in Nederland te zijn is dat je je billen kunt afvegen en het toiletpapier gewoon door kunt spoelen door het toilet. Daar moest je het in een prullenbak gooien. Luxe gewoon weer! Ook fijn om niet elke dag meer uit eten te gaan en gewoon kunt eten waar je zin in hebt, lekker.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ria:
    27 augustus 2016
    Welkom thuis lieve mensen !!! En Benthe .... gelukkig kwam je voorspelling niet uit
  2. PETER:
    27 augustus 2016
    Welkom thuis en tot binnenkort!
  3. Erna:
    27 augustus 2016
    Welkom thuis, fijn dat jullie er weer zijn.
    Dikke kus
  4. Jos:
    27 augustus 2016
    Welkom terug! Fijn dat jullie zo heerlijk hebben genoten, maar ook weer genieten van de fijne dingen thuis! Dit is een onvergetelijke reis met veel mooie momenten waarop je altijd weer op terug kijkt! Tot ziens! ( Ook wij hebben een reislogger aangemaakt voor onze lange reis!) Een lieve groet Jos&Johanna
  5. Dinie:
    27 augustus 2016
    Welkom thuis! Wat fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad.
  6. Tanja:
    27 augustus 2016
    Welkom thuis!!! We zien jullie vast morgen wel ff. Ben benieuwd naar de verhalen xx tanja