Dag 5 Arenal observatie lodge

11 augustus 2016 - San Carlos, Costa Rica

Vanmorgen startte de dag weer vroeg. Na een echt heerlijk ontbijt gingen we paard rijden. Spannend! De paarden werden verdeeld door Herman die ons begeleidde. We waren lekker met ons 5en. Gossé mocht op de leiderspaard en liep dus voorop. Iedereen vond het spannend, want we hadden nog nooit echt paard gereden. Mijn paard begon gelijk te galopperen en vervelend te doen tegen de anderen, eng! En iid zij wilde steeds als 2e na de leider lopen en als er een ander paard aankwam dan trapte zij. Benthe vond dit heel eng en vervelend. Op een gegeven moment trapte het paard van Tara, Benthe bij haar enkel waardoor zij erg bang werd. Gelukkig werd zij aan het paard van Herman vastgebonden zodat Benthe achteraan liep. Wel zo rustig voor haar. Na 1,5 uur op dat paard te hebben gezeten waren we gelukkig weer bij ons hotel.                                                                              De boel weer gepakt voor ons volgende verrassing voor de kids, we gingen naar een spa met glijbanen en warm water zwembaden. Erg mooi aangelegd allemaal. We hebben hier allemaal volop van genoten. In La Fortuna hebben we gegeten, lekker levendige stad.

* vanrmorgen gingen we eerst paard rijden. dat vond ik eng omdat mama haar paard mijn paard schopte dat was niet leuk maar wel spannend. en toen trapte tara haar paard  mij op de enkels en dat deed zeer. en toen gingen we wat leuks doen, zwemmen. de glijbaan was leuk en ook hard . en toen gingen we eten kopen  bij de supermarkt. en toen gingen we eten bij de pizza dat was lekker. en toen gingen we naar onze hotel .

groetjes benthe en benny mijn knuffel

*vanmorgen moesten we er vroeg uit want we gingen paardrijden. dat was wel een beetje eng want het paard van mama was wild in de botten. toen we daar mee klaar waren gingen we eerst naar de stad. daarna gingen we naar een warm water baden dat was erg leuk

LATERRRRRRR DIT WAS RUBEN IN HET WILD

GROET RUBEN

1. Ria:
    11 augustus 2016
    Brrrrrr wat spannend, dood eng dat paardrijden, helemaal met je eens Benthe.
    Een super leuke ervaring dat wel weer. Gelukkig gingen jullie daarna weer leuke dingen doen.... (Leuk wakker worden trouwens met een blog van jullie )
  2. Tanja:
    11 augustus 2016
    Ooohhhh wat eng!!! En.... wil Tara nu nog op paardrijden?? ;-) Benthe geen last meer van haar enkel?
    Zwemmen is natuurlijk ook veeel leuker!
  3. Jos:
    11 augustus 2016
    Stoer hoor, dat paardrijden! Gelukkig is alles goed afgelopen. En daarna lekker zwemmen in een prachtig bad!
  4. Jos:
    11 augustus 2016
    Ik zag net de videofilmjes! Leuk!
  5. PETER:
    11 augustus 2016
    Gaaf man. Jullie zijn actief bezig in deze enerverende vakantie.
  6. Fennie:
    11 augustus 2016
    heel leuk om jullie belevenissen te volgen.
  7. Erna:
    Leuk, spannend verhaal.
    Moesten de paarden ook nog eerst worden gevangen?
    Top hoor Ruben, Benthe en Tara dat jullie ook hebben paard gereden.
    Blijf genieten.
    Veel liefs