Dag 16 San José

22 augustus 2016 - Alajuela, Costa Rica

Dag 16

Vanmorgen weer heerlijk ontbeten bij de Italiaan, ook gelijk iets meegenomen voor onderweg, heerlijk! Het was weer een rit van ongeveer 240 km, dus lange rit! Het was niet druk op de weg, dus prima te doen. Waren om 11:30 in San José. De kinderen daar gelijk gezwommen in het zwembad. De hele middag daar gerelaxt en eind van de middag uit eten geweest en inkopen doen voor morgen.

Onze auto is vanavond weer opgehaald en heeft geen schrammetje opgelopen, goeie chauffeurs! Morgen worden we om 05:00 uur opgehaald en dan gaan we met de taxi naar de bus, 1 uur rijden met de bus en daarna 1 uur varen naar Tortugaira. We weten niet hoe daar de verbinding is, hopelijk goed, anders horen jullie over 2 dgn weer iets van ons.

*we waren onderweg naar de ander hotel dat was en lange rit en we gingen onder weg stoppen om een donut te eten dat was lekker en toen gingen we weer rijden en toen waren we er. Heerlijk in het zwembad!

groetjes Benthe

1. Erna:
    22 augustus 2016
    Beetje relaxen en lekker eten........toe maar weer.
    Jullie konden wel vakantie hebben, hahahaha
  2. Jos:
    22 augustus 2016
    We vertrekken binnenkort naar Italië! Kan me nu al verheugen op dat heerlijke ontbijt! Blijf genieten met elkaar!