Dag 15 Cahuita

21 augustus 2016 - Cahuita, Costa Rica

Ola, daar zijn we weer! Vannacht allemaal heerlijk geslapen, werden wel weer wakker door de brulapen, maar toch even weer ingeslapen. Vanochtend gingen we snorkelen. Met een aantal anderen van onze lodge werden we op strand opgepikt door een boot die ons naar het koraalrif bracht. Daar konden we met een gids het water in om de vissen en het koraal te bekijken. Gosse en ik hebben het spectaculairder gezien, maar de kids vonden het leuk. Alleen Tara niet zo, was bang het koraal aan te raken en was zo weer in de boot. Je zag wel leuke vissen! Terug op de boot werd Ruben bij de kapitein geroepen en mocht de boot besturen. Dat was natuurlijk geweldig. Bij terugkomst aan zee hebben de kids nog heerlijk gezwommen en wij lekker zitten lezen. Verder dus weer een rustig dagje!

* we hebben vandaag gesnorkeld en papa en ik zagen een grote vis in zijn hol en zagen hersenen koraal verder hebben we vandaag een relaxte dag gehad

groet Ruben in het water

*het begon allemaal in zee dat was leuk en niet druk. en toen gingen we snorkelen dat was leuk en ik heb ook vissen en toen gingen we weer terug en toen gingen we nog eventjes in de water, toen ging het  regenen  dus we gingen terug daarna gingen we ons douchen dat was lekker water. daarna gingen we  onder de veranda zitten

groetjes Benthe doei doei

1. PETER:
    21 augustus 2016
    Spectacilaire dag dus!
  2. Erna:
    21 augustus 2016
    Ruben in het wild, Ruben op het water jee jij kan ook alles..........mooi hoor.
    Lekker relaxen op zijn tijd is ook heerlijk
    Tot gauw