Dag 18,19 Tortuquero

23 augustus 2016 - Tortuguero, Costa Rica

Dag 18,

Zo daar zijn we weer. Konden niet typen, want de batterij was leeg. Dan maar even van 2 dagen schrijven. Eergisteren werden we met de boot om 05:50 opgehaald voor een boottrip. Het regende pijpenstelen, dus dan maar de vuilniszakken maar weer aan als poncho! De boot lag er al en toen kwam er telefoon dat het niet door ging vanwege het weer....grrr! Half 9 was nu de bedoeling. Nou dan maar eerst wachten. Het was een leuk boottripje en veel vogels gezien leguanen en een kaaiman. Na een dik uur terug bij ons hotel. Het bleef regenen, dus toen maar een siesta gehouden. Wat moet je anders! S'middags was het droog en konden de kids heerlijk zwemmen. We hebben in de ochtend ontbijt, s'middags lunch en s'avonds diner. En allen met veel warm eten. We goed voor elkaar dus.

Dag 19,

Yes, het is super mooi weer en gaan dus weer vroeg een boottrip doen. De kids niet veel zin want willen uitslapen, helaas. Het was heerlijk om in een bootje te zitten. Eigenlijk weer hetzelfde als gisteren gezien, dus niets nieuws. Na de trip konden we ontbijten en daarna gingen we een loop tour doen. Dit maar afgewezen, want wij wilden eigenlijk wel zwemmen, was erg warm. Dus de hele ochtend gerelaxt. Na de lunch werden we met de boot opgehaald om weer naar het vaste land te gaan. Na een hele rit weer met de bus terug kwamen we s'avonds aan in San José. Wat een drukte en chaos in deze stad. Veel verkeer, alles rijd door elkaar. Aangekomen bij ons hotel daar nog even iets gedronken en heerlijk gaan slapen.

1. PETER:
    25 augustus 2016
    Heerlijk de afwisseling van actief zijn en ontspannen in de zwembaden. Mooie foto's!
  2. Dinie:
    25 augustus 2016
    Wat leuk om jullie zo te volgen en voor straks wensen we jullie een goede reis naar huis terug.