Dag 14, Cahuita

20 augustus 2016 - Cahuita, Costa Rica

Wat nu uitgerust thuis komen, erna! We hebben hier slechtere nachten om te slapen dan thuis......grrr! Veel regen vannacht, brulapen, muggen, nee alleen Benthe heeft goed geslapen. Vroeg wakker dus allemaal. We hebben een ontbijtje gedaan bij een restaurantje van een Italiaanse eigenaar. Een heerlijk warm broodje met serano ham, lekker!!! Is eens wat anders dan pannenkoeken of toast als ontbijt. Hier gaan we nu zolang we hier zijn maar ontbijten. We hadden dus wat regen vanmorgen en hebben even een stadje bezocht. Ruben en Benthe willen graag een voetbaltenue, maar hier nergens te krijgen. Terug bij onze lodge zijn we naar de zee gegaan. De zon kwam erbij en dan is het al gauw over de 30 graden. Hier een aantal uren verbleven. Er kwam nog een wasbeertje kijken bij onze tas om te kijken of er nog iets te snaaien viel, nee dus! Even later was er een aapje die bij anderen chips stal en snel wegrende, ha, ha.

Gosse heeft nog een eindje langs zee gelopen en 2 mtr boven hem hing een luiaard. Leuk om alles zo van dichtbij te zien. Het was vandaag voor ons dus een heerlijk relaxed dagje. Straks gaan we het dorpje in om te eten, veel levendigheid hier, erg gezellig!

*hallo mijn avontuur begint nu . we gingen naar de strand dat was leuk, lekker warm  water en hoge golven dat was echt leuk en we zagen ook apen

groetjes Benthe doei doei

*halo we hebben heel lekker gegeten want ik had een donut en dat was lekker !!!!    en ik heb een enkel bandje gekocht en we gingen naar de zee en de zee was warm!                                                                                                                                                          groetjes Tara doei

*we aten vanochtend heel lekker. en daarna gingen we naar de zee dat was lekker warm en we zagen apen.

groet Ruben

1. Natasja:
    Hallo
    Super om jullie mooie verhalen te lezen!!
    En de foto's te zien!
    Heel veel plezier. Groetjes
  2. Dinie:
    20 augustus 2016
    Wat een fantastische reis maken jullie en wat leuk om jullie belevenissen zo te kunnen volgen. Nog veel plezier met z'n allen! Groetjes Jan en Dinie.
  3. Martijn Hoekstra:
    20 augustus 2016
    Oh heerlijk al die reisverhalen. Geniet er maar lekker van en nog heel veel plezier