Dag 7 Monterverde

13 augustus 2016 - Monteverde, Costa Rica

Na een slechte nacht weer op tijd wakker. Er waren steeds 2 honden die (naar ons idee) de hele nacht blaften. Dan kun je toch beter het geluid van de brulaap aanhoren. We zijn vroeg vertrokken om de jungle weer in te gaan. Hier mogen dagelijks niet zoveel bezoekers komen, dus vandaar zo vroeg. De trip begon goed en we zagen bovenin de bomen wat aapjes. Helaas te ver voor een foto. Verder helaas de bijna 3 uur die we er liepen vrij weinig gezien. Het was wel een mooi nevelwoud. We hebben bij het tree house heerlijke banana of strawberry con leche gedronken. Na een paar uur op/bij ons hotel te zijn geweest was het voor de rest tijd om naar het adventure park te gaan. Het regende ontzettend hard, maar de activiteit ging wel door. Ze vonden het allen spannend en kwamen na 3 uur helemaal enthousiast terug. Wat een ervaring en dan die blije koppies van de kids te zien is geweldig. Weer een ervaring rijker.

*we gingen naar de  jungle dat was ver om te lopen  en toen gingen we naar de jungle .om aan de touwen te hangen dat was leuk om te doen en toen gingen we  de tarzan sprong doen.

groetjes benthe

*vandaag gingen we eerst de jungle in dat was best saai, daarna gingen we het dorp in. toen we dat hadden gedaan gingen papa,benthe, tara en ik naar een avonturen park.  dat was super leuk want we gingen met een touw van boom naar boom ziplining en op het laatst de tarzan swing.

LATERRRRRR DIT WAS RUBEN IN HET WILD

GROETJES RUBEN

*Hoi we gingen naar de jungle en we zagen geen dieren en toen gingen we het dorp in  en daarna gingen papa, benthe, ruben en ik  zip line en het was super leuk en we deden de tarzan swing.                                                                                                                                                                                                                                 groetjes tara

1. Tanja:
    Hé hallo!!!
    Wat jammer dat jullie weinig hebben gezien in de jungle. Maar na zo'n avonturenpark zijn jullie geoefende apen. Pappa is zeker de grootste aap! :-) groetjes Dennis Tanja Dylan en Fleur <3
  2. Jo&Jo on tour:
    13 augustus 2016
    Ik denk dat we allemaal een klein beetje jaloers zijn, want wie is er nou in een echte jungle geweest? Groetje's van Ome Jos en Tante Johanna
  3. G.Veenstra:
    13 augustus 2016
    Wij vinden jullie vakantie ook leuk. kunnen we niet ruilen?
  4. Erna:
    13 augustus 2016
    Was dat niet iets voor jou Juud, dat ziplinen?
    Stoer hoor zoals apen door de jungle, Benthe was zeker helemaal in haar nopjes.
    Liefs
  5. PETER: