Dag 6 Monteverde

12 augustus 2016 - Monteverde, Costa Rica

Vandaag weer redelijk op tijd vertrokken om naar Monteverde te gaan. Dit was nog wel een tripje. Veel bochten! Wel prachtige uitzichten over het meer. Halverwege bij een heel leuk tentje wat gedronken. Het was er wel winderig en fris. De laatste 30 km moesten we over een onverharde weg rijden. De laatste 7 km waren erg hobbelig, blij dat ik reed! Monterverde is een levendig dorpje, restaurantjes, winkeltje etc. Veel toerisme. Ons hotel is goed, maar helaas geen mooi uitzicht. Ach niet alles kan goed zijn, toch? S'avonds heerlijk uit eten geweest in een tree house, prachtig en heerlijk. Ook kwamen we Nederlandse mensen tegen die ook bij ons in het busje van het vliegveld zaten. Grappig om elkaar zo steeds tegen te komen. Ook valt het mij op dat er toch heel veel gezinnen met jonge kinderen zo rondreizen door Costa Rica. Het is ook prima te doen.

* we gingen naar de ander hotel dat was niet ver rijden  en toen kwamen we aan bij het hotel . het hotel was mooi om te  zien de bedden zijn ook mooi om te zien en verder niet veel gedaan, nog lekker uit eten geweest.

groetjes benthe

*RUBEN IN HET WILD heeft vandaag niks beleefd  :(

GROET RUBEN IN HET WILD

1. Leontine Zwartscholten:
    12 augustus 2016
    Hey vroinden, leuk jullie verhalen en foto's te volgen. Ook de reacties van de kids vinden we erg grappig. Fijn dat het goed gaat en dat jullie volop genieten. Dikke kus Fam. Zwartscholten.