Dag 4, Arenal observatie lodge

10 augustus 2016 - San Carlos, Costa Rica

Na een heerlijk ontbijt vroeg vertrokken om naar onze volgende bestemming te gaan, arenal lodge. Het was een flinke trip rijden en onderweg wilden we nog even naar een waterval gaan. Via allerlei kronkel wegen daar eindelijk aangekomen.....was de entree ontzettend duur voor alleen een waterval. Dat hebben we dus niet gedaan. Dan maar weer terug, op weg naar onze lodge. De wegen zijn goed begaanbaar, af en toe wat gaten, maar ach! Nog even gestopt om een lekkere ananaas te kopen, voor 600 kolones......nog geen euro! Je hebt hier ontzettend veel ananaas plantages. Na een lange rit kwamen we aan bij ons ze lodge/hotel. Ligt op een heuvel midden in de bossen, echt prachtig! Er waren heerlijke zwembaden met koud en warm water (jacuzzi), hier natuurlijk heerlijk in gezwommen. We moesten bij de zwembaden komen via een hangbrug. Is toch altijd leuk.S'avonds heerlijk iets gedronken met een geweldig uitzicht. Daarna daar goed gegeten. Na het schrijven van deze reisverhalen gaan we dan ook heerlijk slapen. Morgen op naar het volgende avontuur.....paardrijden!

*we gingen naar de waterval maar dat kost veel geld dus we gingen naar onze hotel, was ver rijden. we kwamen aan maar we konden nog niet in onze hotel. toen gingen we naar de zwembad . die zwembad was mooi om te zien, en lekker koud en warm.  we gingen er nog in zwemmen . dat was leuk. toen gingen we naar onze hotel . ik ging me aan kleden en toen gingen naar het restaurant. we gingen op de bank. en we hadden mooi uitzicht.

groetjes benthe en benny (mijn knuffel)

*hoi we gingen naar de waterval, maar dat kon niet door want het kostte teveel dollars, dus toen moesten we dat hele eind weer terug rijden en toen hadden papa , benthe en ik een weddenschap. we moesten de benen voor 42 km hoog houden op de armleuning. wij hebben gewonnen en toen moest papa in het zwembad plonsen.